onsdag 23 juni 2010

Ny desajn

Grått och oransj!! Modärnt, eller hur?

4 kommentarer:

  1. Hej Björn,

    Ser att Du numera fått tid över att pyssla om Din blogg, och ändra färger och annat, så nu måste Du väl ändå längta hem...!?

    Hjärtliga hälsningar ifrån GDS, som nu varit ute på sektionsaktivitet.
    Härligt !

    Vi kostade på oss något riktigt lyxigt i år, eftersom det blev mer pengar per person (alla kunde ju inte vara med...)!

    Eftersom jag inte lyckas lägga in någon bild här, så får den istället vidarebefordaras med mail.

    / Åke.

    * * * * *

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg ny design! Tyvärr mer svårläst. Negativ text är mer svårläst för de flesta, inte minst för oss astigmatiker.
    Så vad säger du - är estetiken viktigare än funktionen?
    Fast... hur var det egentligen förut?

    SvaraRadera
  3. Fast du - det blev lite smidigare att skicka kommentaren. Slapp skrolla i rutan, vilket tog tid för mig att fatta att jag skulle...

    SvaraRadera
  4. Jo, jag satt en sen kväll på Tahiti. Kan väl inte säga att det var tråkigt direkt, för natten på Fare-Suisse terrass var varm, fylld med tropiska dofter och ljud. Dessutom är det en färdig design från Blogger så min arbetsinsats för att byta var låg. Det gick lite väl enkelt så har lite ångest att jag slängt ut en fungerande, lättläst design mot detta...

    SvaraRadera