lördag 24 juli 2010

Singapore

Sitter på takterassen på Hangout Hotel. Klockan är tio och det är varmt och nästan vindstilla. Svettas. Singapore ligger nästan prick på ekvatorn så det skall ju vara varmt här. Anlände vid femtiden tillsammans med Agnes. Hon blev kvar på flygplatsen och skall om en dryg gtimmer vara i luften mot Frankfurt. Själv har jag 48 timmar i Singapore. Får se vad man kan hitta på. Åt en Nasi Goreng på Tekka Food Court tillsammans med Kate (som var med på samma plan från Perth). Billigt men inte speciellt gott. Får se om jag hittar bättre käk i morgon.

Internet är gratis och snabbt. (inte som i det där snåla kängurulandet...)

4 kommentarer:

  1. Hej,
    eftersom jag fortfarande är i Skår kan jag inte läsa mina swipnetmejl, men jobbmejl och fb-mejl. Har fått ankomsttid till Landvetter av Anna - onsd kl 9. Bra att du kunde fixa det - varifrån kommer du närmast?
    Vet du vad Agnes har för planer när hon kommer till Köpenhamn? Ska hon hem till Gbg?
    Åker själv till Gbg nu - Lotta och co hälsar på imorgon.
    Skriver här eftersom du verkar vara inne här nu.
    Hörs & kram & puss,
    Lena

    SvaraRadera
  2. Jag kommer med flyg från Stockholm, SK2151, onsdag 28/7. Agnes åker nog så fort hon kan upp till Göteborg.

    SvaraRadera
  3. Åh, det är dumt att jag är i sthlm när du kommer hem. För du kommer väl inte hinna flänga omkring något där?

    SvaraRadera
  4. Jag kommer att befinna mig på Arlanda mellan 27 juli kl 23:40 och 28 juli kl 8:05.
    Lär väl koppla upp mig mot internätet. Har dock ingen tefelon. Har du något kul att locka med så säg till...

    SvaraRadera