måndag 22 mars 2010

Blogg

Detta är en reseblogg. Det känns mycket smidigare att använda blogger än att använda resedagboken som jag gjorde förra gången. Här bestämmer man ju själv hur mycket man vill visa av sin resa, hur sidan skall se ut, möjligheter till gadgets samt att det finns så många fler möjligheter att skriva sina inlägg.

En blogg skall väl vara personlig och intim och man skall visa upp sitt innersta? Eller…? I det här fallet är det kanske inte precis så. Inga politiska eller religiösa inlägg heller. Men det stämmer väl ganska bra med syftet: "…så att ni vet var ni har mig" tolkat i första hand geografiskt.

Jag har som ni sett inte kunnat hålla mig från att lägga in några länkar till andra bloggar så ni vet ungefär var ni har mig där också.. Och så Herschel och Planck som bokstavligen fotograferar skapelsen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar