fredag 12 mars 2010

Sista dagen i Lima

Usch då... dags att bryta upp.. just som man börjar känna sig som en limeño.. Mitt liv är i Lima har varit PLUGGA SPANSKA men jag inser ju att det finns mycket mer i den här staden. Men det är väl bra att ha saker kvar att göra.

Idag var det alltså sista dagen i spanskaskolan och det var lite sorgligt. Har ju blivit god vän med mina lärare, Marco och Monica, känns det som. 40 timmar med Marco och 20 timmar med Monica är mycket..


Det har verkligen varit en fantastiskt bra kurs så jag får väl rekommendera Hispana Spanish School. Förmodar att det inte kan garanteras att man blir så få studenter i varje klass men inte omöjligt. Att plugga spanska i Lima är ju lite mer ovanligt än på andra mer kända resmål.



Här en bild som Marco tog på mig och Monica när vi sitter och har lektion på skolans uteplats.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar